Welkom beste lezers, Leuk dat jullie weer eens zijn gekomen om een stukje van mijn blog te komen lezen. Ik zou iedereen graag willen bedanken voor het herhaaldelijk blijven terug komen ik merk dat de aanhang de laatste tijd flink is gegroeid! Ik heb vandaag een stukje over Klantencontact zoals jullie weten is dit voor ieder bedrijf een heel belangrijk onderdeel. En dus is het belangrijk dat je dit niet zomaar aan het lot over laat maar er juist zo veel mogelijk doen. Veel bedrijven die een slechte contact hebben met klanten hebben er vaak last van dat ze boze klanten op zich af krijgen, dit resulteert uiteindelijk dat de klant vertrekt. in tegenstelling hiervan staan bedrijven die juist wel heel erg goed zijn met hun klanten die loken hierdoor dus juist nieuwe potentiële klanten. Denk er dus goed over na om eens te kijken of je je als bedrijf op dit punt kunt verbeteren!
Hoe heb ik dit zelf ervaren.
Ik werk zelf ook bij een groot bedrijf waar dit allemaal niet zo goed geregeld was het klantencontact was heel erg matig naar mijn mening. Elke week hadden we wel een boze klant over de vloer die op een verkeerde manier is benadeeld en dat wouden we niet meer hebben. Gelukkig hebben we toch nog de goede vorm kunnen aannemen en er wat aan kunnen doen. We staan hierdoor bekend als een bedrijf dat heel erg goed is met de klanten, en zo willen we het hebben!